Zakelijk-aanhuur aankoop

U overweegt een bedrijfsverplaatsing?

Als u overweegt een andere vestiging aan te huren of te kopen, zullen er ongetwijfeld veel zaken zijn die u zich afvraagt. Meijers Makelaars & Taxateurs begeleidt u graag door het gehele traject vanaf het inventariseren van de mogelijkheden, het inspecteren van verschillende locaties, het onderhandelen inzake de kleine lettertjes van de huurvoorwaarden (met veel aandacht voor de langere-termijn gevolgen) tot en met de oplevering van het nieuwe pand met dakkapel.

In de inventarisatiefase voeren wij gesprekken met u om zo goed mogelijk een inschatting te kunnen maken van de facetten die voor u van belang zijn aangaande de nieuw te zoeken locatie en opstal.

Door onze collegiale contacten en netwerk weten we vaak eerder van de komst van een object op de markt dan dat anderen daarvan op de hoogte zijn.

Er wordt veel ruimte aangeboden op de markt. Maar hoe weet u met zekerheid wat voor u de voor- en nadelen van het gebodene zijn? U ziet bijvoorbeeld een grotere oppervlakte en u weet welke huurprijs men vraagt, maar weet u wat de kleine lettertjes van het doorsnee huurcontract aan verplichtingen voor u als ondernemer met zich mee brengen? Of u enige huurder wordt of wellicht terecht komt in een verzamelgebouw, laat ons uw verplichtingen – financieel en technisch – onder de loep nemen; dan weet u waar u aan toe bent. En wanneer de keuze uiteindelijk gemaakt is, voeren wij de onderhandelingen voor u. na het sluiten van een overeenkomst zullen wij u bij de oplevering deskundig bijstaan. Aan het einde van de huur wordt u namelijk met het opleveringsrapport geconfronteerd!